بسم الله الرحمن الرحیم

1- این روزها مصادف با ایام تخریب بقیع شریف است. شاید در خاطره ای که قبلا درج کرده بودم عرض کردم که در سفر حج به وضوح شاهد بودم و ازمیان سخنان ماموران کثیف وهابی شنیدم که اگر  حجم عظیم  مشتاقان  و محبان و شیعیان اهل بیت علیهم السلام نبودند که  گرد وجود شریف ایشان بگردند  و در سراسر دنیا یاد و راهشان را پر رهرو نگهدارند  نبود، این ملعونین همین  حداقلی از آثار را هم که باقی مانده تخریب می کردند و .. الی آخر. پس ما بایستی این روزها را با اقامهمجالس  عزا گرامی بداریم.

2 - در قضیه سیل پاکستان شنیده شده که وقتی  در وانفسای  کمبود کمک رسانی به سیلزدگان ،  هنگامی که معدود کاروانهای عربستان به مناطق مربوطه می رسد وقتی می بینند که در ان روستا مظاهر  تشیع (نظیر پرچم های سبز و .. ) وجود دارد راه خود را نامردانه کج می کنند و این مستضعفان را با حرمانی افزونتر مواجه می کنند.  این  قضیه و نظایر آن وظیفه ی ما شیعیان را برای خدمات رسانتی با اولویت شیعیان محروم سیل اخیر که  بسیار هم هستند  مضاعف می کند.

3- مدتی است بر روی  دغدغه ای متمرکز هستم که  آیا  وهابیت هم   نظیر بهاییت به طور رسمی در کشورمان به عنوان فرقه ی ضاله شناخته شده است یا خیر؟؟ این مساله اثار خاص خودش را دارد که انشاالله بعدها بیشتر  از آن خواهم نوشت.

4 -  در قضیه ی اخیر( هتک حرمت عظیم قرآن شریف)  نشنیدیم که وهابیونی که  برای  گذاشتن مصحف  بر روی فرش ،  آن  الم شنگه عجیب  را در  حرمین شریفین بر سر زایران و حاجیان  به پا می کنند  ، تحرکی داشته باشند. اگر شما شنیده اید به ما هم بگویید.

در آخر به مولایمان صاحب العصر و الزمان می گوییم که آقاجان مصیبت تخریب  بقیع شریف و بی حرمتی به قرآن کریم را به محضرتان تسلیت عرض می نماییم.

8 شوال تخریب بقاع شریف مدینه منوره

 

 ------------------------------

ببینید:

از قطره اشک تا دریای عشق  (شرحی از ایثار مومنین و مومنات ایران اسلامی برای مردم مستضعف پاکستان): ( وبلاگ قطعه26)

وهابیت و قرآن سوزی (وبلاگ بیقرار عدالت )

با این پیشنهاد قرآنی همراه شوید (وبلاگ اب و آتش)