سلام بر حسین شهید و اولا د و اصحابش ؛

آقای رضایی , امروز  داشتم در ذهنم خواص جامعه را مرور  می کردم.. یادم افتاد شما هم به نوعی از خواص سیاسی این مملکت بوده اید..

قضایای عجیب اخیر  را هم که  کسی نیست که در این مملکت بوده باشد و شنیده باشد..  شما هم لابد شنیده اید..

گفتم لابد  شما هم موضعگیری ای نموده اید..  چرا که  در هر حال این برای یک فرد که خود را رجل سیاسی می داند  امری محتوم است  که در مواقف حساس سیاسی نظر فنی و تخصصی خود را بیان نماید..   

 یادمان نرفته که شما در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردید از شرایط  یک نامزد هم رجل سیاسی بودن است هم خود  این عنوان را برای خود می پسندیدید و هم جامعه این را پذیرفت ..

حال وقتی  از سایت تان سراغ می گیرم گویا درش تخته است و بالا نمی آید و ... .  در اینترنت جستجو می کنم هیچ اثری از ابراز  وجود شما به چشم نمی خورد.. در جای دیگر نظیر روزنامه و صداوسیما  هم به شرح ایضا.

تکلیف خودتان را مشخص کنید که  آیا یک  "رجل  سیاسی"  هستید یاخیر ؟؟

چه موضعی  میگیرید را بهش کاری نداریم.. فقط موضع بگیرید..

همین.

منتظریم آقای رضایی "

000000000000000000000

امروز   این لینک را دیدم..http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=79274

این هم موضع آقای رضایی:

محسن رضایی با انتشار بیانیه با شرکت در راهپیمایی بزرگ امروز:
دروازه ورود سازمان یافته دشمن به کشور را ببندیم
مردم نشان دادند که همه عشقشان امام حسین (ع) است/ از همه کسانی که تاکنون در قبال این حرمت‌شکنی‌ها سکوت کرده‌اند، می‌خواهم سکوت خود را شکسته و در دفاع از مقدسات و منافع ملی، با مردم هم‌صدا شده و با اتحاد و برادری به گروه عظیم مردم با غیرت و ولایتمدار بپیوندند.

 ....

-----------------------------------------

 

خب حالا  گرچه موضع دیرهنگام او در  ساعات دیرهنگام (ساعت 15 روز 9 دی ماه ) مقارن با ساعت راهپیمایی!! را  شاهدیم ؛  اما خب  این  تاخیر  قاعدتا  معنی  جالبی ندارد..

کدخبر: ?????
تاریخ انتشار: ?? دی ???? - ??:??

تعداد بازدید: ?????

 

 

 

print نسخه چاپی
send ارسال به دوستان