سخنگویان خاموش انقلاب اسلامی ؛

 

1 -  حلقه های مرکزی مبارزان مسلمان را تعداد قابل توجهی از  السابقون تشکیل می دهند که متاسفانه بر روی نقش آنان بسیار کم کار شده است.. این نقیصه باعث پررنگ شدن بی جهت نقش کسانی شده است که فی الواقع دارای آن جایگاه نبوده و نمی بایست باشند..

2-  نقش مهم  بسیاری از از این افراد مغفول مانده است.

نقش   ائمه ی جمعه ی صدر انقلاب نظیر آیات :  قاضی طباطبایی(ره) / مدنی(ره) / اشرفی اصفهانی(ره) / دستغیب(ره) /  مشکینی(ره) /  ...

نقش مبارز پروران  اصیلی چون   آیات  : بهشتی (ره) /  خامنه ای / مفتح(ره) / باهنر(ره) / جنتی / قدوسی (ره) / مطهری (ره) / مظاهری/ ربانی املشی(ره)/  مصباح / محلاتی (ره) / صدر/  اردبیلی / شاه آبادی (ره) / کنی / ...

حامیان مبارزان مسلمان  نظیر : حاج مهدی عراقی(ره) / عسکراولادی /  فارسی / ...

مبارزان درجه  اولی  نظیر : محمدمنتظری (ره) / عزت مطهری / شجونی /  ...

3 -  کارهای بسیاری که از اول انقلاب بر زمین مانده بود را بگذارید کنار  علاقه ی عمده ی این  بزرگان بر مسکوت ماندن   تلاشهای  مجدانه ای که انجام داده اند باعث شده است که از نقش افرینی  جهت  تبیین معارف انقلاب اسلامی  کمابیش کوتاه بیایند  این را بگذارید کنار  علاقه ی وافری که  بعضی دیگر برای بروز و ظهور تبیینی و تبلیغی دارند   نتیجه اش این می شود که  خواسته یا نا خواسته  کسی و یا  کسانی  سخنگوی انقلاب اسلامی می شوند که  صلاحیت تام و تمام برای آن نداشته و ندارند..

4 - کسانی که در  ابتدای انقلاب اسلامی و یا در حین آن به شهادت رسیدند  را در این خصوص معذور می دانیم  اما  از   بزرگوارانی که  به لطف خدای متعال  در حیات هستند و  قلم و بیان    ایشان  می تواند راهگشا باشد   این مطالبه را داریم  که نقش  اصیل خود را  بپذیرند و  به تبیین خاطرات و معارف انقلاب اسلامی بپردازند ..

 

5-   عذر  بزرگواران کوتاهی کننده  را مقبول نمی دانیم و حداقل حکم ایشان را  حکم محتکرانی  می دانیم که به  انبان نمودن  مایحتاج مردم می پردازند و در هنگام  نیاز از  عرضه ی آن دریغ می دارند..

 

6 - اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

آمین

 ----------------------------

پ.ن :

این فهرست بلند بالا را  سعی می کنم مرتبا تکمیل کنم.. شما نیز افرادی را که از قلم افتاده است در بخش نظرات ، اعلام بفرمایید.