سلام الله علی المهدی(عج)وعلی آّبائه(ع)

2سال پیش که در بیروت فتنه ی عظیمی برعلیه حزب الله در حال انجام بود مرتبا قضایا را رصد می کردیم.

شاید به خاطر بیاورید؛قضیه اینگونه بود که طیف14مارس(غربگراهای لبنان) به نخست وزیری« سینیوره» و با همراهی «سمیرجعجع» ملعون(رباینده ی دیپلماتهای ایرانی:حاج احمد متوسلیان و ...) و « ولیدجنبلاط» و «سعدحریری»  در حال توطئه بر علیه شبکه ی امنیتی مقاومت اسلامی بودند و می خواستند سیستم مخابراتی  و مواصلاتی حزب الله را مختل کنند و با زمینه چینی هایی که توسط میلیشیای  خودشان انجام داده بودند برنامه شان این بود که در یک غافلگیری  به سیستم امنیتی حزب الله در بیروت و خصوصا ضاحیه جنوبی  لطمه ی جبران ناپذیری بزنند و با کمک صهیونیستها و امریکایی ها و همه ی اراذل عالم   کاری کنند که دیگر  برای همیشه  حزب الله مقاوم  سر بلند نکند!!

در میان این سرکرده های  فتنه گر بر علیه حزب الله ، زبان  یکی از همه تیزتر و  خنجری که می زد برنده تر  بود و آن هم شخص عجیب و مرموزی بود به نام «ولیدجنبلاط» ؛ این شخص حریم نمی شناخت  جهان تشیع /رهبران حزب الله / رهبران ایران اسلامی/ و سوریه و ...  از تیغ تیز زبان گزنده ی او و خیانتهایش  در امان نبود.

 

همزمان با پیشرفت  فتنه و ادامه ی تعرضات  آنها به مقاومت اسلامی لبنان ، ناگهان  حزب الله  با حمله ای برق آسا  تمام مناطق بیروت را در عرض یکی 2 روز پاکسازی کرد. بیشتر  رهبران فتنه  فراری شدند. یادم است در  تالار گفتمان مربوط به  انصار مقاومت اسلامی  مرتبا خبرها را درج می کردند  . وقتی خبر رسید که کاخ این  شخص(جنبلاط)  در شرف تصرف است ، کاربران  آن تالار می گفتند کاش این خائن را به مجازات خیانتهایش برسانند و همه ی ما از دستش راحت شویم. و خلاصه اینکه تا به این حد همه ی مقاومین از او دلشان خون بود.

اما با درایت  مسئولین مربوطه  جان او حفظ شد  اما ضرب شست  قدرت  نیروهای حزب الله را که مشاهده کرد   مسیرش را به کلی عوض کرد و به شدت محافظه کاری را پیشه کرد. کار به جایی رسید که در موارد متعددی در منازعات بین طوایف لبنان   به سمت  مقاومت اسلامی تمایل پیدا کرده و بعضا و در مواقف حساسی به سود مقاومت رای داده است و باعث  رنجش خاطر شدید غربگراهای آنجا شده است.

 

حال سخن مان با موسوی و امثالهم این است که اولا  نمی توانی از جنبلاط قدرت بیشتری داشته باشی ؛ اگر هم داشته باشی  خرج یکی 2 روز  پاکسازی نیروهای بسیجی  بیشتر نیست. و ثانیا اینکه جنبلاط با آن همه خیانتهایش به حزب الله و مقاومت اسلامی  فهمید  که مسیرش غلط است و سعی در اصلاح آن  دارد و لااقل محافظه کاری را پیشه کرده است و دیگر  آن رویه را ادامه نمی دهد اما شما هنوز پس از یک سال هنوز بر خیانتها و خباثتهای خویش اصرار می ورزید. لذاست که حقا«جنبلاط» شرف دارد بر  موسوی  و خاتمی و ... .

 

این موضوع باز هم جای کار و بررسی و تطبیق  بیشتری دارد که انشاالله باز هم با تکمیل این پست آن را غنی تر خواهم نمود.

راستی پاورقی ها بماند برای بعد که فرصت بیشتری داشتم.

الا ان حزب الله هم الغالبون

والعاقبه للمتقین