پاشنه آشیل آقای دکتر احمدی نژاد

 

یادمان هست که در میان نامزدهای سیاست ورز ریاست جمهوری سال 84 تنها یک کاندید بود که تاکیدش بر تکلیف الهی و وظیفه ی شرعی بود

هنوز به یاد داریم آن بنر سایت شخصی ایشان را که " من یک معلم بسیجی هستم "

همین صداقت و سلامت و صراحت بر دینی بودن و بی محابا دینی عمل کردن بود که انبوه مردم متدین کشورمان را با همه ی علایق سابق به مدیران پر سابقه ی سابق به جوانی یک لاقبا رای دادند که تنها وجه تمایزش نسبت به دیگران این بود که بر" فقط اسلامی "عمل کردن و مطیع محض ولایت فقیه بودن تاکید داشت و الا تکنوکرات ترین نامزدها هم به ظاهری از مناسک اسلامی راضی بودند.

این مساله بود و بود تا سالهای مدیدی که شاهد انبوه تلاشهای ایشان و دولتشان برای تصحیح رویه ی متاسفانه بعضا نادرست گذشته بودیم. و علاوه بر آن هم تلاش بسیار برای ساختن ایران اسلامی و ترسیم آینده ای به نسبت روشن.

جدای از مغفول بودن مواردی نظیر بحث مظلوم فرهنگ و نیز اطلاع رسانی خدمات ارائه شده که مکررا در فرمایشات رهبر معظم مذکور گشت , متاسفانه شاهد نقایصی هستیم که گرچه در نظر اول ممکن است کسانی از آن موارد اغماض نموده و به پای خدمات مذکور در قبل بگذارند و ... الی آخر.

چه می توان گفت در خصوص مواضعی که مطابقت آن احکام روشن فقه اسلام ندارد (نظیر منع از برخورد انتظامی با مظاهر بی حجابی و ...)؟؟

 

در واقع همه حرف را در این می توان خلاصه نمود که تمام برتری آقای دکتر احمدی نژاد نسبت به دیگر مدعیان خدمت به مردم همین  تکلیف مداری و ولایتمداری  ایشان بود ولاغیر.

 که  متاسفانه نه تنها  گاهی علایم روشنی  به چشم نمی رسد , بلکه بعضا بر خلاف آن را شاهدیم.

تبدیل این موارد به یک روند همان چیزی است که به اصطلاح پاشنه ی آشیل آقای دکتر است.

 

مزید توفیق و تصحیح و تدقیق بیشتر ایشان را در خدمت به اسلام و مسلمین از خدای متعال خواستاریم.

وفقنا الله لمرضاته

یاعلی(ع)