به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

 

خواهر وبلاگ نویسی  دردمندانه بر کوتاهی  مستمر دادگاه ها و بازداشتگاههای انتظامی تاخته اند که چرا  اجازه  می دهید بر تن بی حرمتان  و مجرمان ، حریمی به عنوان چادر  کشیده شود؟؟

 

اینجانب نیز ضمن همراهی با  نویسنده ی این متن دردمندانه ، بر آن  واگویه ای دیگر می افزایم و آن هم اینکه  لباس  و آراستگی  مردان متدین نیز شایسته ی  مجرمان نیست..

اصولا  چرا بایستی به کسی که  در طول عمرش به غربی ترین شکل ممکن زیست کرده است اجازه داده شود در هنگام  محاکمه و بازجویی خود را به صورت متدینین و محجبه ها  در آورد؟؟

این آه و فغان ما را بشنوید آقایان متصدی  امور قضایی و انتظامی.

 

راهکار آن هم این است که لباس خاصی را به صورت  واحد به تن آنان بپوشانند. نظیر لباس زندانیان غربی  که  راه راه است !

 

شما هم به این تجمع وبلاگی بپیوندید

یاعلی(ع)

 

این هم متن نوشته ی این وبلاگ نویس محترم :


مدتی قبل اعترافات سکینه آشتیانی از تلویزیون خودمان پخش شد؛ اما زنی که شوهر خود را در سن میانسالگی به طرز فجیعی کشته است و در پرونده خود سابقه روابط با مردان دیگر را هم دارد با حجاب و روی گرفته در صحنه تلویزیون ظاهر شد!
چرا زنی که به هر دلیل، سالها خود را در معرض خرید و فروش مردان دیگر قرار داده است یکدفعه لباس شخصیتهای دیگر جامعه را بر تن میکند؟ چرا کسی که تا دیروز به هیچ چیز پایبند نبوده باید حالا جلوی دوربین با چادر ظاهر شود؟

این مسئله امروز و دیروز نیست. مواد فروشی که در خیابانهای شهر ما تا دیروز با پرشیای اسپرت دختر بازی میکرده امروز در دادگاه با ریش بلند حاضر میشود چرا دور برویم عین صدام در دادگاه! یک عمر با سبیل خود مردم را میترساند حالا هم با ریش خود تیشه به ریشه دین میزند!
این چه وضعی است؟ اگر قرار است خودمان با دست خودمان مردم را از دست ر یش و حجاب و این حرفها متنفر کنیم خوب بگویید ما هم دست به کار شویم؟! یکدفعه بگویید همه دزدها ریش دارند و بدکاره ها حجاب دیگر!!!
عکسهای این زن در اینترنت راسرچ کنید آیا واقعا این زن اینگونه بوده است؟ تلویزیون ما چرا دیگر؟

پیشنهاد من این است که یک کمپینی ایجاد شود و در آن از قوه قضایه و پلیس در خواست شود:
1- هیچ زن سابقه داری حق ندارد با چادر مصاحبه کند. میتواند پشتش را به دوربین کند اما چادر حق ندارد بپوشد!
2- ریش اسلامی  و سبیل ایرانی برای دزدها ممنوع است و حق ندارند هویت اسلامی ما یا حتی ایرانی را به سخره بگیرندhttp://www.satliyat.mihanblog.com/post/18