سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاشنه آشیل آقای دکتر احمدی نژاد

ارسال شده توسط محمد{حامی} در 89/3/30:: 10:6 عصر
  پاشنه آشیل آقای دکتر احمدی نژاد

 

یادمان هست که در میان نامزدهای سیاست ورز ریاست جمهوری سال 84 تنها یک کاندید بود که تاکیدش بر تکلیف الهی و وظیفه ی شرعی بود

هنوز به یاد داریم آن بنر سایت شخصی ایشان را که " من یک معلم بسیجی هستم "

همین صداقت و سلامت و صراحت بر دینی بودن و بی محابا دینی عمل کردن بود که انبوه مردم متدین کشورمان را با همه ی علایق سابق به مدیران پر سابقه ی سابق به جوانی یک لاقبا رای دادند که تنها وجه تمایزش نسبت به دیگران این بود که بر" فقط اسلامی "عمل کردن و مطیع محض ولایت فقیه بودن تاکید داشت و الا تکنوکرات ترین نامزدها هم به ظاهری از مناسک اسلامی راضی بودند.

این مساله بود و بود تا سالهای مدیدی که شاهد انبوه تلاشهای ایشان و دولتشان برای تصحیح رویه ی متاسفانه بعضا نادرست گذشته بودیم. و علاوه بر آن هم تلاش بسیار برای ساختن ایران اسلامی و ترسیم آینده ای به نسبت روشن.

جدای از مغفول بودن مواردی نظیر بحث مظلوم فرهنگ و نیز اطلاع رسانی خدمات ارائه شده که مکررا در فرمایشات رهبر معظم مذکور گشت , متاسفانه شاهد نقایصی هستیم که گرچه در نظر اول ممکن است کسانی از آن موارد اغماض نموده و به پای خدمات مذکور در قبل بگذارند و ... الی آخر.

چه می توان گفت در خصوص مواضعی که مطابقت آن احکام روشن فقه اسلام ندارد (نظیر منع از برخورد انتظامی با مظاهر بی حجابی و ...)؟؟

 

در واقع همه حرف را در این می توان خلاصه نمود که تمام برتری آقای دکتر احمدی نژاد نسبت به دیگر مدعیان خدمت به مردم همین  تکلیف مداری و ولایتمداری  ایشان بود ولاغیر.

 که  متاسفانه نه تنها  گاهی علایم روشنی  به چشم نمی رسد , بلکه بعضا بر خلاف آن را شاهدیم.

تبدیل این موارد به یک روند همان چیزی است که به اصطلاح پاشنه ی آشیل آقای دکتر است.

 

مزید توفیق و تصحیح و تدقیق بیشتر ایشان را در خدمت به اسلام و مسلمین از خدای متعال خواستاریم.

وفقنا الله لمرضاته

یاعلی(ع)


«جنبلاط »شرف دارد به موسوی و ..

ارسال شده توسط محمد{حامی} در 89/3/24:: 12:0 صبح

سلام الله علی المهدی(عج)وعلی آّبائه(ع)

2سال پیش که در بیروت فتنه ی عظیمی برعلیه حزب الله در حال انجام بود مرتبا قضایا را رصد می کردیم.

شاید به خاطر بیاورید؛قضیه اینگونه بود که طیف14مارس(غربگراهای لبنان) به نخست وزیری« سینیوره» و با همراهی «سمیرجعجع» ملعون(رباینده ی دیپلماتهای ایرانی:حاج احمد متوسلیان و ...) و « ولیدجنبلاط» و «سعدحریری»  در حال توطئه بر علیه شبکه ی امنیتی مقاومت اسلامی بودند و می خواستند سیستم مخابراتی  و مواصلاتی حزب الله را مختل کنند و با زمینه چینی هایی که توسط میلیشیای  خودشان انجام داده بودند برنامه شان این بود که در یک غافلگیری  به سیستم امنیتی حزب الله در بیروت و خصوصا ضاحیه جنوبی  لطمه ی جبران ناپذیری بزنند و با کمک صهیونیستها و امریکایی ها و همه ی اراذل عالم   کاری کنند که دیگر  برای همیشه  حزب الله مقاوم  سر بلند نکند!!

در میان این سرکرده های  فتنه گر بر علیه حزب الله ، زبان  یکی از همه تیزتر و  خنجری که می زد برنده تر  بود و آن هم شخص عجیب و مرموزی بود به نام «ولیدجنبلاط» ؛ این شخص حریم نمی شناخت  جهان تشیع /رهبران حزب الله / رهبران ایران اسلامی/ و سوریه و ...  از تیغ تیز زبان گزنده ی او و خیانتهایش  در امان نبود.

 

همزمان با پیشرفت  فتنه و ادامه ی تعرضات  آنها به مقاومت اسلامی لبنان ، ناگهان  حزب الله  با حمله ای برق آسا  تمام مناطق بیروت را در عرض یکی 2 روز پاکسازی کرد. بیشتر  رهبران فتنه  فراری شدند. یادم است در  تالار گفتمان مربوط به  انصار مقاومت اسلامی  مرتبا خبرها را درج می کردند  . وقتی خبر رسید که کاخ این  شخص(جنبلاط)  در شرف تصرف است ، کاربران  آن تالار می گفتند کاش این خائن را به مجازات خیانتهایش برسانند و همه ی ما از دستش راحت شویم. و خلاصه اینکه تا به این حد همه ی مقاومین از او دلشان خون بود.

اما با درایت  مسئولین مربوطه  جان او حفظ شد  اما ضرب شست  قدرت  نیروهای حزب الله را که مشاهده کرد   مسیرش را به کلی عوض کرد و به شدت محافظه کاری را پیشه کرد. کار به جایی رسید که در موارد متعددی در منازعات بین طوایف لبنان   به سمت  مقاومت اسلامی تمایل پیدا کرده و بعضا و در مواقف حساسی به سود مقاومت رای داده است و باعث  رنجش خاطر شدید غربگراهای آنجا شده است.

 

حال سخن مان با موسوی و امثالهم این است که اولا  نمی توانی از جنبلاط قدرت بیشتری داشته باشی ؛ اگر هم داشته باشی  خرج یکی 2 روز  پاکسازی نیروهای بسیجی  بیشتر نیست. و ثانیا اینکه جنبلاط با آن همه خیانتهایش به حزب الله و مقاومت اسلامی  فهمید  که مسیرش غلط است و سعی در اصلاح آن  دارد و لااقل محافظه کاری را پیشه کرده است و دیگر  آن رویه را ادامه نمی دهد اما شما هنوز پس از یک سال هنوز بر خیانتها و خباثتهای خویش اصرار می ورزید. لذاست که حقا«جنبلاط» شرف دارد بر  موسوی  و خاتمی و ... .

 

این موضوع باز هم جای کار و بررسی و تطبیق  بیشتری دارد که انشاالله باز هم با تکمیل این پست آن را غنی تر خواهم نمود.

راستی پاورقی ها بماند برای بعد که فرصت بیشتری داشتم.

الا ان حزب الله هم الغالبون

والعاقبه للمتقین


درباره بزرگترین کنگره نخبگانی نهضتهای جهانی اسلام در 14 خرداد138

ارسال شده توسط محمد{حامی} در 89/3/16:: 6:59 عصر

درباره بزرگترین کنگره نخبگانی نهضتهای جهانی اسلام : مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در 14 خرداد1389

به بهانه ی خاطرات حج ام به یکی از دوستان می گفتم آیا پژوهشگرو محقق موفقی را سراغ دارید که در کنگره های علمی و پژوهشی که پیرامون رشته تخصصی اش برگزار می شود شرکت نداشته باشند؟

و یا مگر می توان بازرگان معتبری را یافت که از نمایشگاههای بزرگ تجاری و اکسپو های معتبر غافل بوده باشد و در آن حضور مستقیم و یا غیر مستقیمی نداشته باشد؟؟! حتما خیر.

برای او سفر عظیم، اثرگذار و معنوی حج را از این زاویه شکافتم و گفتم کسی که در حج تمتع و یا عمره شرکت می کند فی الواقع در یک کنگره ی عظیم سالیانه و یا فصلی شرکت کرده است که نخبگان جهان اسلام مدعوین آن هستند و .. الی آخر.

واما مراسم کنگره و همایش عظیم 14 خرداد ؛

از شما می پرسم : کجا می توان چنین تجمعی را با این کیفیت و کمیت سراغ گرفت؟

مومنانی مجاهد و کوشا از تمامی 30 استان ایران اسلامی به همراه میهمانانی نخبه از دهها منطقه ی مهم جهان که تمامی ایشان منادیان اعتلای دین مبین اسلام می باشند ، آنهم در یک برنامه ی فشرده یکی دو روزه , که صد البته لب سخنرانی ها و اوج و قله ی مطالب ارائه شده در آن بیانات ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله تعالی ) بود.

ابعاد متنوع و متکثر این واقعه ی عظیم را با نگاهی از این زاویه می توان آشکارتر نمود .لذا بیش از این توضیح نمی دهم.

حال متصدیان برگزاری این کنگره ی عظیم تا به چه حد به وظایف خود در بهتر برگزارشدن این همایش درست عمل کرده اند بماند ! ..

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) از نهضت خمینی(ره) محافظت بفرما

خامنه ای(حفظه الله) رهبر به لطف خود نگهدار

رزمندگان اسلام نصرت عطا بفرما

ظهور حجتت را نزدیکتر بگردان

آمین یا رب العالمین


برای حضرت روح الله (ره) / حرکت وبلاگی 14 خرداد /

ارسال شده توسط محمد{حامی} در 89/3/12:: 8:10 عصر

السلام علیک یا روح الله ایها العبدالصالح ..

 

این روزها   فضای حاکم بر جامعه ی ما را بیش از همه نوستالوژی خاطرات  از خمینی کبیر(ره) احاطه کرده ‍، حال آنکه جای دارد علاوه بر ان  که بیجا هم نیست  به فضای   تعقلی نیز عنایت بیشتری بشود..

مثلا آیا کسی آمده  چرتکه بیاندازد  اگر نهضت اسلامی امام (ره) نبود  آیا همین ما در چه  محیطی  بسر می بردیم؟؟ جشن فسادآلود هنرشیراز  را یک کد بدانید  از محیط دانشگاههای آن زمان و  خرد شدن  اعتقادات جامعه و اقتصاد و فرهنگ جامعه ی مسلمان ایران  و نیز دهها و صدها مورد دیگر چیزی نمی گوییم

----------------

پ.ن :

1 ) کوتاه نویسی را نصب العین قرار می دهم تا توان نوشتن روزانه و مستمر را  بیابم..

2 )نمی دانم چرا در پارسی بلاگ دوستان به  نقد و نظر بر  مطالب دوستان چندان علاقه ای نشان نمی دهند.. این را با بلاگفا مقایسه کنید تا  منظورم  را  دریابید.

 

یاعلی(ع)

 


سخنگویان خاموش انقلاب اسلامی

ارسال شده توسط محمد{حامی} در 88/11/19:: 7:25 عصر

سخنگویان خاموش انقلاب اسلامی ؛

 

1 -  حلقه های مرکزی مبارزان مسلمان را تعداد قابل توجهی از  السابقون تشکیل می دهند که متاسفانه بر روی نقش آنان بسیار کم کار شده است.. این نقیصه باعث پررنگ شدن بی جهت نقش کسانی شده است که فی الواقع دارای آن جایگاه نبوده و نمی بایست باشند..

2-  نقش مهم  بسیاری از از این افراد مغفول مانده است.

نقش   ائمه ی جمعه ی صدر انقلاب نظیر آیات :  قاضی طباطبایی(ره) / مدنی(ره) / اشرفی اصفهانی(ره) / دستغیب(ره) /  مشکینی(ره) /  ...

نقش مبارز پروران  اصیلی چون   آیات  : بهشتی (ره) /  خامنه ای / مفتح(ره) / باهنر(ره) / جنتی / قدوسی (ره) / مطهری (ره) / مظاهری/ ربانی املشی(ره)/  مصباح / محلاتی (ره) / صدر/  اردبیلی / شاه آبادی (ره) / کنی / ...

حامیان مبارزان مسلمان  نظیر : حاج مهدی عراقی(ره) / عسکراولادی /  فارسی / ...

مبارزان درجه  اولی  نظیر : محمدمنتظری (ره) / عزت مطهری / شجونی /  ...

3 -  کارهای بسیاری که از اول انقلاب بر زمین مانده بود را بگذارید کنار  علاقه ی عمده ی این  بزرگان بر مسکوت ماندن   تلاشهای  مجدانه ای که انجام داده اند باعث شده است که از نقش افرینی  جهت  تبیین معارف انقلاب اسلامی  کمابیش کوتاه بیایند  این را بگذارید کنار  علاقه ی وافری که  بعضی دیگر برای بروز و ظهور تبیینی و تبلیغی دارند   نتیجه اش این می شود که  خواسته یا نا خواسته  کسی و یا  کسانی  سخنگوی انقلاب اسلامی می شوند که  صلاحیت تام و تمام برای آن نداشته و ندارند..

4 - کسانی که در  ابتدای انقلاب اسلامی و یا در حین آن به شهادت رسیدند  را در این خصوص معذور می دانیم  اما  از   بزرگوارانی که  به لطف خدای متعال  در حیات هستند و  قلم و بیان    ایشان  می تواند راهگشا باشد   این مطالبه را داریم  که نقش  اصیل خود را  بپذیرند و  به تبیین خاطرات و معارف انقلاب اسلامی بپردازند ..

 

5-   عذر  بزرگواران کوتاهی کننده  را مقبول نمی دانیم و حداقل حکم ایشان را  حکم محتکرانی  می دانیم که به  انبان نمودن  مایحتاج مردم می پردازند و در هنگام  نیاز از  عرضه ی آن دریغ می دارند..

 

6 - اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

آمین

 ----------------------------

پ.ن :

این فهرست بلند بالا را  سعی می کنم مرتبا تکمیل کنم.. شما نیز افرادی را که از قلم افتاده است در بخش نظرات ، اعلام بفرمایید.


آقای محسن رضایی ؛ چه خبر ؟؟

ارسال شده توسط محمد{حامی} در 88/10/10:: 5:56 عصر

سلام بر حسین شهید و اولا د و اصحابش ؛

آقای رضایی , امروز  داشتم در ذهنم خواص جامعه را مرور  می کردم.. یادم افتاد شما هم به نوعی از خواص سیاسی این مملکت بوده اید..

قضایای عجیب اخیر  را هم که  کسی نیست که در این مملکت بوده باشد و شنیده باشد..  شما هم لابد شنیده اید..

گفتم لابد  شما هم موضعگیری ای نموده اید..  چرا که  در هر حال این برای یک فرد که خود را رجل سیاسی می داند  امری محتوم است  که در مواقف حساس سیاسی نظر فنی و تخصصی خود را بیان نماید..   

 یادمان نرفته که شما در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردید از شرایط  یک نامزد هم رجل سیاسی بودن است هم خود  این عنوان را برای خود می پسندیدید و هم جامعه این را پذیرفت ..

حال وقتی  از سایت تان سراغ می گیرم گویا درش تخته است و بالا نمی آید و ... .  در اینترنت جستجو می کنم هیچ اثری از ابراز  وجود شما به چشم نمی خورد.. در جای دیگر نظیر روزنامه و صداوسیما  هم به شرح ایضا.

تکلیف خودتان را مشخص کنید که  آیا یک  "رجل  سیاسی"  هستید یاخیر ؟؟

چه موضعی  میگیرید را بهش کاری نداریم.. فقط موضع بگیرید..

همین.

منتظریم آقای رضایی "

000000000000000000000

امروز   این لینک را دیدم..http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=79274

این هم موضع آقای رضایی:

محسن رضایی با انتشار بیانیه با شرکت در راهپیمایی بزرگ امروز:
دروازه ورود سازمان یافته دشمن به کشور را ببندیم
مردم نشان دادند که همه عشقشان امام حسین (ع) است/ از همه کسانی که تاکنون در قبال این حرمت‌شکنی‌ها سکوت کرده‌اند، می‌خواهم سکوت خود را شکسته و در دفاع از مقدسات و منافع ملی، با مردم هم‌صدا شده و با اتحاد و برادری به گروه عظیم مردم با غیرت و ولایتمدار بپیوندند.

 ....

-----------------------------------------

 

خب حالا  گرچه موضع دیرهنگام او در  ساعات دیرهنگام (ساعت 15 روز 9 دی ماه ) مقارن با ساعت راهپیمایی!! را  شاهدیم ؛  اما خب  این  تاخیر  قاعدتا  معنی  جالبی ندارد..

کدخبر: ?????
تاریخ انتشار: ?? دی ???? - ??:??

تعداد بازدید: ?????

 

 

 

print نسخه چاپی
send ارسال به دوستان

کارناوال عصرعاشورای خاتمی ؛ این بار به حساب موسوی

ارسال شده توسط محمد{حامی} در 88/10/9:: 3:9 عصر

السلام علیک یا اباعبدالله الحسین الشهید

 

آقای خاتمی خوب به یاد می آوریم که در  انتخابات ریاست جمهوری سال76 در شهرک غرب  کارناوال  جشن راه افتاد.. شما چه کردید؟؟ به جای  قبول  فساد عقیدتی بعضی از طرفداران تان  آن را توجیه کردید و حتی به گردن دیگران انداختید.. آری افرادی  که در عین معدود بودن اما به قول شهید بهشتی " زباندراز " و پرطمطراق و مدعی برتری بر  عامه جامعه اند و ...  ؛ 

 

کاری به آن فاجعه 12 سال قبل نداریم ، می گویید فلان دسته برنامه ی تخریب شما را داشتند ، اما  الان چه ؟؟؟؟؟؟

 

الان چه ؟؟ آیا سکوت نکرده اید؟؟؟ آیا رفیق شفیق تان آقای موسوی  را در سکوت کردن  همراهی نمی کنید؟؟

 

سکوت آیا تنها راه است؟؟

آیا شما روحانی هستید؟؟ آیا شما از سادات هستید؟؟ آیا احیانا  با امام (ره)  رفت و آمدی داشته اید؟؟ آیا  آیا  و از این قبیل بسیار است..

بماند برای روز قیامت  ، بر سر پل صراط ..

 


بیان یک دغدغه با مسئولین محترم قضایی/ امنیتی/انتظامی/صداوسیمایی

ارسال شده توسط محمد{حامی} در 88/10/8:: 10:7 صبح

    سلام بر حسین (ع) و اولاد و اصحابش ؛

یک درخواست اکید دارم..

 

خودم متحیرم  که :
چرا بعضا مسئول قضایی برخورد امنیتی می کند ، مسئول امنیتی برخورد  انتظامی می کند و مسئول انتظامی کار تبلیغی و ارشادی می کند و صدا و سیما هم منفعل است و  ... الی آخر.
این دور باطل متاسفانه  همینطور ادامه دارد..

آری این را می دانم این حوزه ها از هم قابل تفکیک نیستند و هر کدام با آن دیگری کمابیش ،  نسبتی  دارند ؛  اما علی الظاهر  از آنجایی که هماهنگی بین بخشی  در این میان وجود ندارد هر یک مجبور به  پیگیری  بخش بر زمین مانده  شده است..

عاجزانه درخواست دارم  با هماهنگی فرابخشی  بر این خلا ء غلبه بفرمایید..

اگر هم این کار را کرده اید لطفا بروز بیرونی آن را به طوری بکنید  که این شبهه از اذهان ما بر طرف شود..

فکر می کنم نیازی به  ارجاعات  مطالب بالا نباشد چون  موارد متعدد و متکثر است و خود به آن واقف هستید..

موفقیت روزافزون تان را در تحکیم روز افزون نظام اسلامی عزیزمان خواستارم..
یاعلی(ع)


آقای هاشمی رفسنجانی؛ این آخرین فرصتهای اقناع مارادریابید..

ارسال شده توسط محمد{حامی} در 88/10/7:: 9:1 عصر

السلام علی الحسین و علی علی بن الحسین و علی اولادالحسین و علی اصحاب الحسین ...  و العن اعدائهم اجمعین

 

آقای هاشمی رفسنجانی ؛  دیگر زمان زیادی برای تبیین  مواضع تان باقی نمانده است.. شبهات در خصوص شما ،  موج!  که نه  ؛  بلکه فواره می زند..

 

ما نمی خواهیم  شما را   برای همیشه ی همیشه  از دست بدهیم..

 به  افکار و علایق ما جوانان نیز  ارزش  بگذارید..

 

 

همین.


ختم صلوات برای مشایی

ارسال شده توسط محمد{حامی} در 88/9/29:: 5:33 عصر

سلام ..

وبلاگ نویس مرتبی نیستم  اما انچه را که نوشته ام از عمق دل نوشته ام.. چه خاطرات حج  ام و  چه اندک مطالب سیاسی ای که   باتوجه به فرصت  محدودم می نوشته ام.. اما این بار چه می گویم؟؟

1 )  همه ی مخاطبان می دانند که  انتخاب آقای دکتر احمدی نژاد  با دعای خیر امت حزب الله و خانواده های زجر کشیده و مستضعف و  در یک کلام با نذر و نیاز  این مومنین به درگاه خدای متعال و  توسل به مقربان درگاه ان ذات لایزال بود..

 

2) همه ی علاقمندان به گفتمان انقلاب اسلامی  می دانند که چقدر و به چه زبان هایی  سعی شده است که به آقای دکتر احمدی نژاد  این مطلب رسانده شود که آقای دکتر ؛  لطفا این آقای مشایی را از دور  خودتان   دور کنید و ... الی آخر.

 

3 ) در  این وبلاگ ، یکی 2 بار سعی کردم به زبانی که نشنیدم کسی تا به حال   آقای دکتر را خطاب قرار داده باشد  عرض کنم که :

 آقای دکتر !   نه مشایی , از  صحابی وفادار و گرانقدر قیس بن سعد (ره) بالاتر است و نه  شما العیاذبالله  جایگاهی مستحکم تر از آقا امیرمومنان (علیه السلام ) دارید..

ایشان در زمانی که دیدند .......

بقیه را در همان پست بخوانید:

ما و دکتراحمدی نژاد..قیس بن سعد و مشایی

این هم در همان راستاست:

آقای احمدی نژادشمارادرک میکنم اما...

------------------------------------------------

خلاصه اش ما که زور حرف مون به آقای احمدی نژاد نرسید بلکه گویا بایستی  کمافی السابق  دست به دامان  بارگاه ربوبی بشویم  و با دعاهای خاص خودمان (مثل ختم صلوات و..) از خدای متعال  عاجزانه بخواهیم که  این عرصه ی مهم  از  حضور مشایی و امثال مشایی خالی بشود..

========================

از برنامه هایی نظیر دعوت وبلاگی و نظایرش هم چیزهایی دیده و شنیده ام .. اما خیلی دست فرمونم سفت نیست..

خودتان صاحب مجلسید  ‍؛  دعوت کنید و  ... .

 

یاعلی مدد


<      1   2   3   4   5   >>   >



بازدید امروز: 1 ، بازدید دیروز: 10 ، کل بازدیدها: 94503
پوسته‌ی وبلاگ بوسیله Aviva Web Directory ترجمه به پارسی بلاگ تیم پارسی بلاگ
حماسه حضور